Ben jij de
Tech Support die bedrijven zoeken?

Als Tech Support ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van IT vraagstukken waar collega’s of externe klanten mee zitten. 

Hoe werkt het?

Voor iedereen toegankelijk, geen vooropleiding of ervaring nodig.

Je werkgever betaalt.
Met behoud van uitkering.

Na 6 weken opleiding je eerste werkdag
bij je nieuwe werkgever.

Hoe werkt het?

Tech support is de technische klantenservice die middenin een organisatie staat. Tech Support medewerkers worden gebeld als interne collega’s of klanten problemen hebben met software, wachtwoorden of storingen in hun apparatuur. De Tech Support stelt de juiste vragen om tot de juiste oplossing te komen. 

Duur opleiding

Locatie

Denkniveau

6 weken

Amsterdam of online

MBO niveau 4

Duur opleiding

6 weken

Locatie

Amsterdam of online

Denkniveau

MBO niveau 4

Wat leer je precies?

Customer Experience

Leer hoe je effectief vragen kan stellen om technische vraagstukken van klanten op te lossen en leer om te gaan met moeilijke klanten.

Tickets & ticketsystemen

Registreer meldingen in TOPdesk. Prioriteer tickets, delegeer ze aan collega’s, of stuur ze door naar de juiste afdeling.

Netwerken en security fundamentals

Leer hoe computers met elkaar communiceren en wat je moet doen als het fout gaat. Begrijp daarnaast hoe je de IT binnen een bedrijf kan beveiligen.

Microsoft fundamentals

Krijg een breed beeld van verschillende diensten van Microsoft. Denk daarbij aan het troubleshooten van Office 365 en Microsoft Teams, en accounts beheren in Azure Active Directory.

Meer lezen?

Laat je e-mailadres achter en we sturen je een PDF met uitgebreide info.

80+ werkgever-partners namen Techgrounders in dienst

“Ik heb heel veel kennis opgedaan de afgelopen tijd. Er is echt een wereld voor me open gegaan.”

“45 jaar en omscholen naar IT, ja dat kan want waar een wil is is een weg en alle cliché’s die je erop los kunt laten zijn waar.” – Willem (45)

“Ik wist dat mijn baan in de horeca niet voor altijd zou zijn en mijn interesse in IT werd groter. Hierin was de overstap makkelijk toen ik in aanraking kwam met Techgrounds. 1+1 zou je kunnen zeggen.”  – Branda (34)

Ook iets voor jou?

Waarom een IT-carrière in Tech Support starten?

Aanmeldproces

Selectie

Om aan de opleiding deel te nemen is er een selectie via Pathways.


Duur: 12 dagen

Stap 2

Matching

Twee weken voor de start van de opleiding, zoeken wij welke werkgever bij jouw talenten past.


Duur:
3 dagdelen 

Stap 3

Opleiding

Behaal een internationaal erkende certificaat van Microsoft bij succesvolle afronding.

Duur: 6 weken

Stap 4

Aan het werk

Vaste baan met een contract voor minimaal 6 maanden met uitzicht op verlenging.

Duur: 6 maanden

Selectie

Om aan de opleiding deel te nemen is er een selectie via Pathways.

Stap 2

Matching

Twee weken voor de start van de opleiding, zoeken wij welke werkgever bij jouw talenten past.

Stap 3

Opleiding

Behaal een internationaal erkende certificaat van Microsoft bij succesvolle afronding.

Stap 4

Aan het werk

Vaste baan met een contract voor minimaal 6 maanden met uitzicht op verlenging.

Duur: 12 dagen

Duur: 3 dagdelen

Duur: 6 weken

Duur: 6 maanden

Meld je aan voor de opleiding Tech Support

Je krijgt eerst een uitnodiging voor de infosessie.

Heb je nog vragen?

Mail ons

Onze Effie zit klaar om al je vragen over deze opleiding per mail te beantwoorden.

Online infosessie

Wil je meer weten? Meld je dan aan voor een online infosessie met onze learning coaches.

Inloopspreekuur

Wil je langskomen voor een oriënterend gesprek? Dat kan van ma t/m vr. Meld je hier aan.