Ben jij de
Tech Support die bedrijven zoeken?
Als Tech Support ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van IT vraagstukken waar collega’s of externe klanten mee zitten.
Hoe werkt het?
Voor iedereen toegankelijk, geen vooropleiding of ervaring nodig.
Je werkgever betaalt.
Met behoud van uitkering.
Na 6 weken opleiding je eerste werkdag
bij je nieuwe werkgever.
Hoe werkt het?
Tech support is de technische klantenservice die middenin een organisatie staat. Tech Support medewerkers worden gebeld als interne collega’s of klanten problemen hebben met software, wachtwoorden of storingen in hun apparatuur. De Tech Support stelt de juiste vragen om tot de juiste oplossing te komen.
Duur opleiding
Locatie
Denkniveau
6 weken
Amsterdam of online
MBO niveau 4
Duur opleiding
6 weken
Locatie
Amsterdam of online
Denkniveau
MBO niveau 4
Wat leer je precies?

Customer Experience
Leer hoe je effectief vragen kan stellen om technische vraagstukken van klanten op te lossen en leer om te gaan met moeilijke klanten.

Tickets & ticketsystemen
Registreer meldingen in TOPdesk. Prioriteer tickets, delegeer ze aan collega’s, of stuur ze door naar de juiste afdeling.

Netwerken en security fundamentals
Leer hoe computers met elkaar communiceren en wat je moet doen als het fout gaat. Begrijp daarnaast hoe je de IT binnen een bedrijf kan beveiligen.

Microsoft fundamentals
Krijg een breed beeld van verschillende diensten van Microsoft. Denk daarbij aan het troubleshooten van Office 365 en Microsoft Teams, en accounts beheren in Azure Active Directory.
Meer lezen?
Laat je e-mailadres achter en we sturen je een PDF met uitgebreide info.
80+ werkgever-partners namen Techgrounders in dienst
















“Ik heb heel veel kennis opgedaan de afgelopen tijd. Er is echt een wereld voor me open gegaan.”

“45 jaar en omscholen naar IT, ja dat kan want waar een wil is is een weg en alle cliché’s die je erop los kunt laten zijn waar.” – Willem (45)

“Ik wist dat mijn baan in de horeca niet voor altijd zou zijn en mijn interesse in IT werd groter. Hierin was de overstap makkelijk toen ik in aanraking kwam met Techgrounds. 1+1 zou je kunnen zeggen.” – Branda (34)
Ook iets voor jou?

Waarom een IT-carrière in Tech Support starten?
- Onze snelste opleiding, na zes weken aan het werk bij een van onze partners.
- Als tech support medewerker kun je in elke sector aan de slag, van bank tot e-commerce.
- Veel (remote) banen beschikbaar
- Tech support is dé startpositie in de IT, van waaruit je je verder kunt ontwikkelen. Ondertussen verdien je een prima salaris.
- We hebben een groot bestand aan toffe werkgevers die zo om je staan te trappelen, dat ze je opleiding willen betalen.
Aanmeldproces
Stap 1
Selectie
Om aan de opleiding deel te nemen is er een selectie via Pathways.
Duur: 12 dagen
Stap 2
Matching
Twee weken voor de start van de opleiding, zoeken wij welke werkgever bij jouw talenten past.
Duur: 3 dagdelen
Stap 3
Opleiding
Behaal een internationaal erkende certificaat van Microsoft bij succesvolle afronding.
Duur: 6 weken
Stap 4
Aan het werk
Vaste baan met een contract voor minimaal 6 maanden met uitzicht op verlenging.
Duur: 6 maanden
Stap 1
Selectie
Om aan de opleiding deel te nemen is er een selectie via Pathways.
Stap 2
Matching
Twee weken voor de start van de opleiding, zoeken wij welke werkgever bij jouw talenten past.
Stap 3
Opleiding
Behaal een internationaal erkende certificaat van Microsoft bij succesvolle afronding.
Stap 4
Aan het werk
Vaste baan met een contract voor minimaal 6 maanden met uitzicht op verlenging.
Duur: 12 dagen
Duur: 3 dagdelen
Duur: 6 weken
Duur: 6 maanden
Meld je aan voor de opleiding Tech Support
Je krijgt eerst een uitnodiging voor de infosessie.
Heb je nog vragen?
Mail ons
Onze Effie zit klaar om al je vragen over deze opleiding per mail te beantwoorden.
Online infosessie
Wil je meer weten? Meld je dan aan voor een online infosessie met onze learning coaches.
Inloopspreekuur
Wil je langskomen voor een oriënterend gesprek? Dat kan van ma t/m vr. Meld je hier aan.